2012. április 15., vasárnap

Tonhalas-paradicsomos teljes kiőrlésű rakott tészta

Szénhidrát nélkül nem élet az élet. Vettem tricolor durum tésztát, aztán mégis a teljes kiőrlésű tönköly tésztánál maradtam. Ha már megkezdtem egyszer, akkor használjam is el. Legközelebb meg jöhet a tricolor!

Ezenkívül vettem egy tonhal konzervet (12dkg) , fekete olajbogyó konzervet (ennek a felét használtam fel, kb 7.5 dkg), kis sűrített paradicsomot (8 dkg-os és 28-30%-os). Kell még egy mozzarella golyó, bazsalikom, bors, némi édesítőszer. A tésztából 20 dkg-ot mértem ki.
A tésztát megfőztem enyhén sós vízben. Közben a paradicsompürét kevés vízzel higítva lábosban felforraltam. Tettem bele édesítőszert, pici sót, bazsalikomot és borsoztam. Belezuttyantottam olaj nélkül a tonhal darabkákat. Az olajbogyókat feleztem és ezt is hozzátettem a paradicsomhoz.

A tegnapi tortasütésből maradt egy fél deci tejszínem, azt is hozzáadtam, így még krémesebb lett. A tésztát leszűrtem, és az egyik felét a hőálló tál aljára terítettem. A paradicsomos hal 2/3-át ráöntöttem, befedtem a maradék tésztával. Erre megint szósz került és a felszeletelt mozzarella.

Friss petrezselyemmel megszórtam és sütöttem 20 percig.
Nekem ez a mennyiség háromnapi ebédem lett. Egyébként két adagnak gondolnám. Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése